Door: HRM 29-11-2021
Het congres werd op 13/12/2021 uitgesteld.
Nieuwe datum: donderdag 23 juni 2022
Wat betekent werken in het nieuwe normaal?
Uitdagingen voor HRM op het vlak van mens, organisatie en klant
In het programma kijken we naar de effecten van deze evolutie in positieve zin. De flexibele manier van werken in combinatie met digitalisering heeft alleen maar aan kracht gewonnen. Wat betekent het nieuwe werken effectief in het Nieuwe Normaal? Hoe evolueren organisaties? Hoe geven we koers en richting aan het hybride werken in een aangepaste cultuur? Hoe begeleiden leidinggevenden hun werknemers resultaatgericht op afstand? Hoe blijven we veerkrachtig, als werknemer, team en organisatie? En welke impact heeft de nieuwe manier van meer digitaal werken op de dienstverlening aan onze klanten?
HRM is harder nodig dan ooit te voren en kan de drijvende kracht zijn achter deze ontwikkelingen. Het gaat er juist nu om dat we durven blijven denken in kansen en mogelijkheden en dat we ons aanpassen aan het Nieuwe Normaal. Kortom: waar kunnen we leren, verbinden en samenwerken?
Sprekers en praktijkmensen delen hun ideeën en ervaringen hiermee. Bekijk hier het volledige congresprogramma.
Dialoog-Facilitator en Keynote Sprekers
Plenaire dialoog: Academisch ontmoet Praktijk
Met praktijkcases van onder andere: KU Leuven, Berenschot Belgium, De Lijn, Hudson, Randstad RiseSmart, Stad Hasselt, SDWorx, Agentschap voor Overheidspersoneel, Ascento, Cipal Schaubroeck, BMC, IDEWE, Poolstok, Gemeente Aalter, Agentschap Binnenlands Bestuur Vlaamse Overheid, stad Gent, Zorgbedrijf Meetjesland, mensen(en)werk, Agentschap Overheidspersoneel Vlaamse Overheid en Bevlogen Ambtenaar.
Deelname met korting
Tijdens de 11e editie van HRM in de Overheid bent u in één dag op de hoogte over de huidige verandering van arbeidsmarkt, HR-beleid, cultuur en de toekomst van werk in de Vlaamse overheid, lokale en provinciale besturen.
Gebruikers van werkenbijdeoverheid.be genieten van een korting van 50 EUR. Vermeld hierbij de code van werkenbijdeoverheid.be.