Coördinator thuiszorg

Ben jij een gedreven organisator met een hart voor zorg en ondersteuning? Wil je een directe impact hebben op het welzijn van mensen? Dan is deze functie iets voor jou! Als teamcoördinator thuiszorg & mobiliteitsdienst ben je een sleutelfiguur in onze dienstverlening. Met jouw expertise zorg je ervoor dat klanten de ondersteuning krijgen die ze nodig hebben.
Toelichting
Coördinator thuiszorg
Niveau: B1 – B3
Contract: Voltijds, onbepaalde duur
Solliciteren: tot en met 27 april 2025
Functieinhoud
Een greep uit het takenpakket:
- Je coacht en begeleidt je team: je stelt werkschema’s op, leidt vergaderingen en voert functioneringsgesprekken.
- Je gaat bij de klanten op huisbezoek om de zorgnoden vast te stellen. Je werkt een zorgplan uit in samenspraak met de klant, mantelzorgers en andere betrokken zorgprofessionals.
- Je gaat aan de slag met BelRAI screenings.
- Je volgt klantendossiers nauwkeurig op.
- Je analyseert knelpunten en zoekt naar verbeteringen in de dienstverlenging.
- Je zorgt voor de naleving van regelgeving en werkt mee aan subsidiedossiers, inspecties en beleidsrapporten.
- Je staat mee in voor de mindermobielencentrale en de daarbij horende vrijwilligerswerking.
Functieprofiel
- Je hebt een bachelordiploma (of gelijkgesteld).
- Je bent in het bezit van een attest als BelRAI-indicatiesteller of bent bereid dit binnen een jaar na indiensttreding te behalen.
- Je hebt leidinggevende en organisatorische skills.
- Je bent klantgericht, empathisch en communicatief sterk.
- Je kan zelfstandig werken, maar bent ook een echt teamplayer.
- Ervaring in de zorg- of sociale sector is een plus.
- Je beschikt over een rijbewijs B.
Aanbod
- Een uitdagende voltijdse functie in contractueel dienstverband van onbepaalde duur.
- Weddeschaal B1-B3: min. € 3.059,65 en max. € 5.155,42 (bruto per maand op voltijdse basis)
- Relevante ervaring (ook uit de privé) wordt meegenomen
- Een werkgever die aandacht heeft voor een gezonde balans werk-privé:
- glijtijdenregeling tussen 7u00 en 18u30
- extra feestdagen
- minstens 26 dagen verlof per jaar (op voltijdse basis)
- mogelijkheid tot thuiswerken
- Maaltijdcheques van € 8 per volledig gewerkte dag (7u30)
- Gratis hospitalisatieverzekering
- Fietsvergoeding en/of 100% terugbetaling van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
- Ecocheques t.w.v. 200 euro/jaar (op voltijdse basis)
- Aanvullend pensioenplan (2e pensioenpijler, 2,5%)
- Thuiswerkvergoeding van 20 euro per maand
- Aansluiting bij GDS-V (Gemeenschappelijke Sociale Dienst Lokale Besturen in Vlaanderen) inclusief tal van kortingen en premies via PlusPas.
Selectieprocedure
Stuur je cv en motivatiebrief (in het Nederlands), je diploma, een recent uittreksel strafregister (max. 3 maanden) en eventueel een taalattest uiterlijk 27 april in via het online sollicitatieformulier. Daarna laten we je weten of je mag deelnemen aan de selecties.
De selecties bestaan uit 2 elimineerde onderdelen:
- Een schriftelijke thuisopdracht. Deze wordt op donderdag 8 mei via mail verstuurd. Je hebt tijd tot en met zondag 11 mei om je antwoorden terug te mailen.
- Een sollicitatiegesprek maandag 19 mei.
Houd deze data alvast vrij in je agenda. Het is niet mogelijk om op andere dagen deel te nemen aan de selecties voor deze functie.
Bij meer dan 6 geschikte sollicitanten, gebeurt er een preselectie op basis van motivatie en relevante werkervaring. Besteed dus voldoende aandacht aan je motivatiebrief.
Nog vragen?
Voor inhoudelijke vragen: Tessa Vanderick, diensthoofd ondersteunend zelfstandig wonen: lokaal bestuur Zaventem, 0491 37 68 79 of tessa.vanderick@zaventem.be
Voor vragen over de selectieprocedure: Laura Van Eesbeeck, werving en selectie lokaal bestuur Zaventem, 02 209 10 61 of vacature@zaventem.be