google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Administratief medewerker onthaal en kassa

Als onthaal- en kassamedewerker Vrijetijdspunt en zwembad Ter Borcht voer je afwisselende opdrachten uit.

Je staat in voor een vlot en klantvriendelijk onthaal voor de gebruikers en bezoekers. Als eerste aanspreekpunt zet je hierbij jouw sterke communicatieve vaardigheden in: je ben vlot, klantgericht, behulpzaam en kan goed omgaan met verschillende mensen en culturen.

Je staat in eerste instantie in voor de kassa van het gemeentelijk zwembad. Je beantwoordt hulpvragen van bezoekers, informeert de klanten correct en bezorgt hen de nodige documenten/ brochures.

Daarnaast ondersteun je ook de vrijetijdsdienst met administratieve taken. Zo sta je bijvoorbeeld in voor een efficiënt en deskundig zaalbeheer, de kleedkamerverdeling, het inventariseren van producten, het sleutelbeheer, het opmaken van affiches, … Je verzorgt ook de eerstelijns telefooncentrale.

Voor deze veelzijdige functie zijn we op zoek naar een sociaal en hands-on persoon die graag nauwkeurig en zelfstandig werkt, gemotiveerd is en vlot kan communiceren.

Het betreft een halftijdse tewerkstelling met een tweewekelijks wisselend rooster; in week 1 werk je 20u30, in week 2 17u30. De prestaties betreffen avond- (tussen 15u en max. 20u30) en weekendwerk (zondagvoormiddag 8-12u). De vrije dagen situeren zich op woensdag en zaterdag. In het rooster is ook tweewekelijks een vrij weekend (vrij-zat-zond) voorzien.

 

Toelichting

Lokaal bestuur Meulebeke gaat over tot de aanwerving van een tijdelijk (1 jaar)

Administratief hulpmedewerker onthaal en kassa sport- en recreatiedomein Ter Borcht (19/38). Indiensttreding wordt voorzien zo snel mogelijk.

Organisatie

Het lokaal bestuur Meulebeke legt de lat hoog met gezonde ambities op alle domeinen. Samen werken we aan een vooruitstrevend beleid om onze ongeveer 11.000 inwoners een kwalitatieve en optimale dienstverlening te garanderen. Meulebeke wil een bruisende gemeente in beweging blijven, waar men zich kan ontwikkelen en waar jong en oud zorg dragen voor elkaar en zich thuis voelen in een veilig, groen en ondernemend kader. We willen vooral investeren in het belang van de mens in de brede zin. Met een sterk sociaal geëngageerde samenleving waar we alleen gelukkige mensen willen zien.


In het beleid van het lokaal bestuur Meulebeke vormen volgende waarden de leidraad: klantgerichtheid, engagement, respect, loyauteit en integriteit.

Functieinhoud

De kernresultaten beschrijven de taken en opdrachten van de technisch assistent. Jouw kernresultaten bevinden zich op operationeel niveau, dat wordt vertaald in het uitvoerend karakter van deze functie.

4.1 Algemeen

Doel: De afdeling vrijetijd stuurt, begeleidt en coördineert het gemeentelijk vrijetijdsbeleid om een optimale afstemming tussen de diverse actoren in het brede vrijetijdsveld te bekomen en een integraal en kwalitatief vrijetijdsbeleid in Meulebeke te stimuleren.

Operationeel:

Als polyvalent onthaalmedewerker Vrijetijdspunt en zwembad Ter Borcht voer je veel afwisselende opdrachten uit.

4.2 Onthaal

Doel: Je verzorgt dienstverlening (aan de balie, telefonisch en digitaal) naar de diverse actoren toe en kan hen op een correcte en klantvriendelijke manier begeleiden bij de afhandeling van administratieve formaliteiten.

Operationeel:

· Je bent kassamedewerker voor het gemeentelijk zwembad.

· Je staat in voor een klantvriendelijk, vlot en klantgericht onthaal voor de gebruikers en bezoekers.

· Je bent het eerste aanspreekpunt voor de bezoekers van het sport-en recreatiecentrum Ter Borcht en het zwembad.

· Je staat in voor het verrichten van kassa-activiteiten zoals de verkoop van zwembeurten voor zwembad Ter Borcht

· Je bedient de bezoekers op een vlotte en efficiënte manier door hen toe te leiden naar de correcte informatie en/of geschikte personen. Je biedt de nodige documenten en brochure aan de klant

· Je zoekt de nodige informatie en documenten op om de klant verder te kunnen helpen of je verwijst hen op een correcte manier door

4.3 Administratie

Doel: Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van de administratieve handelingen ter ondersteuning van de dienst vrije tijd

Operationeel:

· Je bent verantwoordelijk voor een efficiënt en deskundig zaalbeheer.

· Je bent flexibel om naast baliewerkzaamheden ook andere taken uit te voeren

· Je beheerst de administratieve basishandelingen verbonden aan het onthaal zoals de ondersteuning van de vrijetijdsdiensten, zaalreservaties, eerstelijns telefooncentrale, sleutelbeheer,…).

· Je beantwoordt de telefoon, verschaft de nodige inlichtingen i.v.m. het gebruik van de sportaccommodaties en de zalen en beheert de reserveringen

· Je voorziet administratieve ondersteuning voor de vrijetijdsdiensten en je kan op een vlotte manier aan de slag kan met Word, Outlook en Excel

· Je voorziet een correct sleutelbeheer voor de verhuur van socio-culturele accommodatie

4.4 Veiligheid

Doel: Treffen van veiligheidsmaatregelen en doen naleven van minimale veiligheidsnormen en de mogelijke risico's en schade beperken. Het veiligheidsbeleid moet het personeel beschermen, de beschikbaarheid en de integriteit van de goederen en diensten vrijwaren en de continuïteit van de werking van de dienst garanderen.

Operationeel:

· Je ziet toe op een veilig en net gebruik van de sportaccommodatie

· Je neemt je verantwoordelijkheid in geval van nood (vb. contacteren van de hulpdiensten bij een ongeval, noodprocedure zwembad),

· Je bewaakt het naleven van reglementen (zwembadreglement/kassareglement/…)

4.5 Interne communicatie

Doel: Instaan voor een open interne communicatie naar de medewerkers, de dienstverantwoordelijke, de collega's van andere diensten en het bestuur. Met als doel ervoor zorgen dat iedereen toegang heeft tot de informatie die noodzakelijk is om zijn taak optimaal te kunnen realiseren.

Operationeel;

· Je informeert de collega’s en leidinggevende over interventies, klachten en opmerkingen van gebruikers en bezoekers,

4.6 Externe communicatie

Doel: Je staat in voor een open externe communicatie met oog op een goede communicatiestroom naar de burger en andere belanghebbenden.

Operationeel:

· Je garandeert een vlot contact met de burger.

· Je staat in voor de telefonische en schriftelijke contacten en handelt deze op een efficiënte en professionele manier af.

Aanbod

- Een deeltijdse (19/38sten) tijdelijke contractuele tewerkstelling voor 1 jaar in een bruisende landelijke gemeente in beweging.

- Verloning volgens loonschaal D1-D2-D3 (minimum bruto maandloon 1.184,26 euro)

- Maaltijdcheques (8 euro) en ecocheques (200 euro per jaar voltijdse tewerkstelling)

- Vakantiegeld in mei en eindejaarstoelage in december

- Hospitalisatieverzekering met gunstige tarieven voor gezinsleden (vanaf 6 maanden tewerkstelling)

- fietsvergoeding (0.35 euro/km)

- terugbetaling openbaar vervoer voor woon-werkverkeer

- Overname anciënniteit

Geldelijke anciënniteit:

· de werkelijke diensten gepresteerd bij een andere overheid

· de relevante beroepservaring beperkt tot maximum 6 jaar geleverd in de privésector of als zelfstandige

Schaalanciënniteit:

· de relevante beroepservaring bij de overheid

· de relevante beroepservaring beperkt tot maximum 6 jaar geleverd in de privésector of als zelfstandige

- Tweede pijler pensioen van 3%

- Gunstige verlofregeling

- Premies en kortingen via GSD-V (Pluspas)

- De kans om mee te bouwen aan een organisatie met grote maatschappelijke meerwaarde

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit een gestructureerd sollicitatiegesprek die doorgaat op donderdag 12 september 2024.

Een gestructureerd sollicitatiegesprek: evaluatie van de overeenstemming van het profiel van de kandidaat met de specifieke vereisten van de functie, evenals van de motivatie, van de persoonlijkheid, eventuele werkervaring en van de interesse voor het werkterrein. De geselecteerde competenties worden grondig bevraagd.

De leden van de selectiecommissie zijn:

Lynn Damman of Iris De Praetere: HR-expert lokaal bestuur Meulebeke - Medewerker HR lokaal bestuur Meulebeke

Lore Beernaert: Coördinator Vrije Tijd lokaal bestuur Meulebeke

Locatie

Meulebeke

Publicatiedatum

21.08.2024

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close