google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Administratief medewerker facility

Onze dienst Facility is verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van alle facilitaire processen binnen de organisatie.

Van het beheer van gebouwen en werkplekken tot de coördinatie van evenementen en catering – wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is.

Om ons team te versterken, zijn wij op zoek naar een proactieve en gestructureerde Administratief Medewerker.

Toelichting

Voltijds, onbepaalde duur

Organisatie

Als organisatie met een modern lokaal beleid trachten we aan meer dan 27.000 inwoners onze dienstverlening optimaal aan te bieden. Ons aanbod qua dienstverlening is ook zeer divers, denk maar aan sport, cultuur, burgerzaken, kinderopvang, thuiszorg, sociale tewerkstelling, onderwijs, integratie & participatie, integrale veiligheid, omgeving, wonen, mobiliteit, groen, armoedebestrijding, schuldhulpverlening, evenementen, economie, wegenwerken, woonzorgcentrum, .... Om onze doelstellingen te realiseren hebben wij een dynamische en stevige organisatie uitgebouwd met meer dan 590 medewerkers. Om de vele nieuwe uitdagingen te trotseren zijn wij op zoek naar enthousiaste medewerkers waarvan de kwaliteiten belangrijker zijn dan leeftijd, geslacht of afkomst

Functieinhoud

- Je bent een administratieve duizendpoot die denkt in functie van uitdagingen en mogelijkheden i.p.v. problemen.

- Je doet aan contractbeheer en volgt alle bijhorende administratieve en financiële afrekeningen op.

- Je volgt werkbonnen en facturen op en beheert een overzicht voor je collega’s.

- Je bekijkt kritisch een aantal bestaande administratieve processen en werkt verbetervoorstellen uit.

- Je beheert de centrale mailbox van de dienst. Je behandelt aanvragen en doet de dispatching van meldingen.

- Je creëert, implementeert, actualiseert en digitaliseert gegevens en werkt zo mee aan een optimale toegankelijkheid van informatie.

- Je bent het aanspreekpunt voor klanten, leveranciers, aannemers, verzekeringsmaatschappijen.

- Je volgt dossiers op i.v.m. schade, herstellingen en onderhoudswerken op.

- Je neemt contact op met de aannemers in functie van nodige werkzaamheden.

- Je biedt administratieve ondersteuning waar nodig…

Functieprofiel

- Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs

- Je bent, bij voorkeur, in het bezit van een rijbewijs B

- Een technische achtergrond en kennis van overheidsopdrachten is een pluspunt

- Je kan je werk efficiënt organiseren en je geeft de nodige informatie door aan collega’s met het oog op een vlotte samenwerking.

- Je kan flexibel omgaan met prioriteiten en het inplannen van taken. Je komt in een klein team terecht waar iedereen elkaar helpt en steeds bereid is de handen uit de mouwen te steken.

- Je kan ordelijk en nauwgezet werk opleveren.

- Je hebt een proactieve werkhouding en probleemoplossend vermogen.

- Je werkt vlot in MS Office. Ook nieuwe toepassingen maak je je snel eigen.

Aanbod

- Een boeiende job in een aangename werkomgeving die je uitdaagt om nieuwe wegen te bewandelen en oplossingen te zoeken.

- Een voltijds contract van onbepaalde duur

- Geïndexeerd bruto maandloon van minimum 2411,87 euro (zonder anciënniteit) .

Een loonsimulatie mag steeds gevraagd worden bij de HRM-dienst

- Interessante verlofregeling

- Ruime aandacht voor je werk-privébalans

§ 35 dagen verlof en 14 feestdagen

§ Flexibele werkregeling met glijdende uren

§ Mogelijkheid tot vrije vrijdagnamiddag

- Extra’s: Maaltijdcheques 7,5 euro, Fietsvergoeding en gratis openbaar vervoer van en naar het werk, hospitalisatieverzekering,

pensioenplan, mogelijkheid tot fietslease, personeelsevents, teambuilding en nog veel meer…

Selectieprocedure

Solliciteren kan tot uiterlijk 31 augustus 2024

Bezorg ons je kandidatuur (motivatiebrief, cv, sollicitatieformulier en kopie diploma)

via vacature@willebroek.be of per post t.a.v. dienst HRM, Pastorijstraat 1 te 2830 Willebroek

Had je graag nog wat meer informatie?

Neem gerust contact op met de dienst HRM via vacature@willebroek.be of via 03 866 91 66

Locatie

Willebroek

Publicatiedatum

01.08.2024

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close