google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Deskundige databeheer

Toelichting

Contractueel – voltijds – onbepaalde duur – niveau B – m/v/x

Wil jij bijdragen aan een efficiënter databeheer binnen onze organisatie?

Onze afdeling Interne Ondersteuning zoekt een enthousiaste en deskundige Databeheer om ons team te versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor zowel het fysieke als digitale archiefbeheer en werk je mee aan de modernisering, digitalisering en organisatie van onze organisatorische data.

Functieinhoud

Functieomschrijving

Als Deskundige Databeheer:

  • Beheer je archieven (fysiek en digitaal) volgens wettelijke normen en met oog voor historisch belang.
  • Adviseer je collega’s over het gebruik van archief- en databeheersystemen, zoals SharePoint en het Serieregister.
  • Stel je archiefbeheersplannen op en begeleid je diensten bij archiefvorming en -overdracht.
  • Digitaliseer en moderniseer je archieven, waarbij je zorgt voor toegankelijkheid en beveiliging.
  • Zorg je voor een degelijk document lifecycle management.
  • Ben je lid van Team ICT & Data en ondersteun je collega's bij drukte of afwezigheden.

Functieprofiel

Jouw profiel

  • Je bent klantgericht, communicatief sterk en werkt graag samen.
  • Je hebt kennis van archiefwetgeving of staat open om dit te leren.
  • Je hebt ervaring met digitale systemen zoals SharePoint.
  • Je kunt goed prioriteiten stellen en werkt nauwkeurig.
  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma of indien je geen bachelor diploma hebt, slaag je voor een online capaciteitstest.
  • Je vertoont een gedrag dat in overeenstemming is met de eisen van de functie;
  • Je geniet de burgerlijke en politieke rechten;
  • Je voldoet aan de vereiste over de taalkennis opgelegd door de wetten op het gebruik der talen in bestuurszaken;
  • Je bent in het bezit zijn van een blanco strafregister (het attest moet enkel ingediend worden bij een effectieve aanwerving);
  • Je slaagt voor de selectieprocedure.

Aanbod

  • Een afwisselende job met heel wat administratieve uitdagingen.
  • Een aantrekkelijk salaris (B1 – B3: bruto min. – max.: 2999,68 euro – 5054,36 euro)
  • Relevante ervaring komen in aanmerking voor het bepalen van de geldelijke anciënniteit.
  • Hospitalisatieverzekering.
  • Maaltijdcheques (8 euro per stuk).
  • Fietsvergoeding en gratis woon-werkverkeer bij gebruik van openbaar vervoer.
  • Mogelijkheid tot fietslease.
  • Ecocheques en InDuffelbons.

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit een competentieproef en een mondelinge proef.

De competentieproef is een thuisopdracht. Deze zal je ontvangen op 14 maart 2025 en zal je moeten terugbezorgen op 18 maart 2025.

Diegenen die geslaagd zijn voor de thuisopdracht mogen deelnemen aan de mondelinge proef. Deze gaat door op 28 maart 2025.

Locatie

Duffel

Publicatiedatum

20.02.2025

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close