google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Administratief medewerker ophaaldienst

Je staat er niet alleen voor!

De ophaaldienst werkt vanuit 2 vertrekpunten, Brasschaat en Wilrijk. 
Vanuit site Coppens in Brasschaat coördineert de ophaaldienst de planning van een vlotte huis-aan-huisinzameling van alle aangeboden afvalrecipiënten van de inwoners van de 27 aangesloten gemeenten rond Antwerpen.
Je werkt samen met 5 logistiek coördinatoren, 1 administratief medewerker, een teamleider, een 100-tal chauffeur/beladers en 2 onderhoudstechniekers. 

Je hoofdwerkplaats is site Coppens in Brasschaat. één keer per twee weken werk je vanuit site A12 (Wilrijk).

Toelichting

Voor de versterking van het team van de ophaaldienst in Brasschaat, zoekt IGEAN een gemotiveerde medewerker ophaaldienst.

Functieinhoud

Hier je talent ontplooien – dat doe je als volgt ….

Samen met je collega zorg je voor een vlekkeloze administratie en fungeer je als eerste aanspreekpunt op vlak van HR;

  • Je verzamelt en verwerkt specifieke data zoals weeg- en stortgegevens van de afvalophalingen.
  • Je zorgt voor het aanmaken en afdrukken van werkbonnen, routeplannen en andere administratieve documenten voor de chauffeurs/beladers.
  • Je staat in voor de opvolging van de tijdsregistraties, het bijsturen van werkroosters van chauffeurs/beladers, verwerken van ziektemeldingen en klein verlet,…
  • Je plant afspraken in i.f.v. medische controles, opleidingen,...
  • Je beheert ziektemeldingen, arbeidsongevallen, in- en uitdiensten, ….
  • één keer per twee weken verplaats je je naar site A12 (Wilrijk) om daar aan het werk te zijn.
  • Je zorgt voor een vlotte doorstroming van alle nodige informatie naar je collega’s.
  • Je rapporteert aan de teamleider ophaaldienst.

Functieprofiel

Bovendien sta je al sterk in je schoenen - dit breng je mee...

  • Je beschikt over een bachelor-diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt bij voorkeur al een eerste ervaring binnen personeelsadministratie.
  • Je bent sterk in administratie, werkt nauwkeurig en met structuur en hebt oog voor deadlines.
  • Je hebt een grondige kennis van MS Office en kan je vlot inwerken in specifieke software.
  • Je kan zelfstandig werken binnen een team.
  • Je drukt je vlot en correct uit in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Klantgerichtheid draag je hoog in het vaandel.
  • Je hebt een rijbewijs B.

Aanbod

Voor wat hoort wat, dus IGEAN biedt…

  • Een contract voor onbepaalde duur in een bedrijf met aandacht voor milieu en veiligheid.
  • Een fijne werkplek vol respect en appreciatie van je collega's.
  • Een aantrekkelijke werkgever die je volop stimuleert.
  • Samen streven we naar werk & privé in optimale balans.
  • Alle kansen tot persoonlijke groei en opleiding.
  • Een mooi salaris aangevuld met waardevolle, extralegale voordelen
  • De mogelijkheid om mee in te stappen in ons flexibel inkomenplan (FIP) na 4 maanden in dienst. Je hebt o.a. de mogelijkheid tot het leasen van een fiets via de eindejaarspremie, en nog zo veel meer.
  • En tot slot: werken in je buurt voor je buurt - da's pas duurzaam!

Selectieprocedure

De selectieprocedure ziet er als volgt uit...

  1. Screening o.b.v. CV en motivatiebrief
    We screenen je CV én motivatiebrief.
  2. 1ste kennismakingsgesprek met de personeelsdienst
    We plannen een verkennend gesprek in via MS Teams om je ervaring en motivatie na te gaan. Na een positieve beoordeling, mag je naar de volgende stap in het proces.
  3. Schriftelijke opdracht op de site & een sollicitatiegesprek
    Je wordt uitgenodigd op site Coppens om eerst een schriftelijke opdracht te maken en aansluitend een gesprek met de teamleider en directeur te houden.
  4. Online persoonlijkheidsvragenlijst en leervermogen test
    Na een positief 2de gesprek volgt er nog een kort assessment. Dit zijn 2 tests die je online invult. De resultaten van de test worden nadien met je besproken via MS Teams met de personeelsdienst.
  5. Loonvoorstel
    Kom jij er uit als de beste kandidaat? Dan krijg je een loonvoorstel op maat gemaakt. Van zodra je akkoord bent, word je contract opgemaakt en je startdatum vastgelegd.

Solliciteer uiterlijk tot 12/03/2025 en bezorg je CV en motivatiebrief via deze link

Locatie

Brasschaat

Publicatiedatum

14.02.2025

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close