google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Administratief verantwoordelijke Brede Eerstelijnspraktijk Lijn 1

Als administratief verantwoordelijke van de Brede eerstelijnspraktijk Lijn 1 volg je de dagdagelijkse werking van Lijn 1 op. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de zorgvragen van de lokale zorg- en welzijnsverstrekkers. Je verzorgt een geheel van administratieve en uitvoerende taken, je verleent info en verwerkt vragen van interne of externe klanten met als doel de werking van een team of een dienst te ondersteunen en een vlotte correcte en klantvriendelijke dienstverlening te verzekeren

Toelichting

Met Lijn 1 opent stad Kortrijk in De Bildings op de wijk Drie Hofsteden een nieuw centrum voor eerstelijnszorg. Lijn 1 is een wetenschappelijk onderbouwd pilootproject met steun van de Vlaamse overheid. Het vertrekt vanuit een unieke samenwerking tussen zorgverstrekkers en onze sociale dienstverlening.

Verschillende disciplines komen er samen onder één dak, zoals sociaal werkers, een mondhygiënist, een psycholoog, ergotherapeuten en straatverpleegkundigen. Lijn 1 zal ook als meldpunt functioneren voor huisartsen die geconfronteerd worden met hulpvragen van sociale en administratieve aard.

Organisatie

Je komt je terecht in het team Regie sociaal beleid. Team regie sociaal beleid valt binnen het organogram onder de directie Dienstverlening en Sociaal beleid.

Team regie sociaal beleid bestaat uit experten met focus op diverse sociale thema’s. Vanuit deze thema’s werken we beleids- en projectmatig aan enerzijds de toegankelijkheid van de stad en haar dienstverlening, anderzijds zetten we in op het versterken van gelijke kansen van de Kortrijkse burgers.

Functieinhoud

WAT ZIJN JE VERANTWOORDELIJKHEDEN?

  • Je staat in voor de administratieve ondersteuning van Lijn 1 door allerlei administratieve, praktische of logistieke taken uit te voeren.
  • Je staat in voor het onthaal van bezoekers/cliënten door hen te informeren, door te verwijzen of te helpen met het oog op een klantvriendelijke en correctie dienstverlening.
  • Je staat in voor de opvolging en afhandeling van A tot Z van de aan jou toegewezen dossiers.
  • Je zorgt voor een goede informatiedoorstroming met het oog op een optimale samenwerking en klantgerichte dienstverlening.
  • Je werkt polyvalent mee aan diverse opdrachten, die misschien niet rechtstreeks tot jouw taakomschrijving behoren, in functie van de continuïteit van de dienst.
  • Je hebt aandacht voor je eigen professionele ontwikkeling zodat je je werk op een kwaliteitsvolle manier kan uitvoeren

Functieprofiel

  • Je bent in het bezit van een diploma middelbaar onderwijs, of gelijkgesteld aan niveau C.
  • Je volgde daarnaast een opleiding medisch secretariaat.
  • Je hebt administratieve ervaring binnen de medische wereld.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling.

Aanbod

  • Een contract van bepaalde duur voor 1 jaar op C-niveau. (met mogelijkheid tot verlenging)
    De loonschalen kan je terugvinden bij de veelgestelde vragen op onze website.
  • Een deeltijds contract (22,8u per week).
  • Maaltijdcheques van 7,50 euro.
  • Een gratis hospitalisatieverzekering met gunsttarief voor partner en kinderen na 1 jaar tewerkstelling.
  • Gratis aansluiting bij GSD-V
  • Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
  • Fietsvergoeding (€0,35 per kilometer).
  • Mogelijkheid om jaarlijks in te stappen in een fietslease tussen 1 oktober en 15 december, mits je aan de voorwaarden voldoet.
  • Eindejaarspremie.
  • Groepsverzekering (tweede pensioenpijler).
  • Een mooi verlofpakket (33 tot 35 dagen) en een flexibel uurrooster.
  • Mogelijkheden tot telewerk.
  • Aandacht voor welzijn.
  • We zetten in op welzijn en werkgeluk, met teambuildings, after work cafés, personeelsevents, webinars, workshops, sport over de middag, enz.
  • Naast anciënniteit vanuit de openbare sector of onderwijs, kan ook relevante ervaring uit de privésector of als zelfstandige meegerekend worden met een maximum van 18 jaar.

Selectieprocedure

  • online testen (worden verstuurd op 23 december 2024)
  • Interview (gepland in de eerste volle week van januari 2025)

Locatie

Kortrijk

Publicatiedatum

13.12.2024

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close