google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Stafmedewerker Omgeving (B4-B5)

Wil jij meehelpen bouwen aan het Grobbendonk van morgen? Momenteel zijn we op zoek naar een dynamische en betrokken stafmedewerker Omgeving om ons team te versterken.

Organisatie

Als lokaal bestuur staan we garant voor een gezonde, groene en aantrekkelijke leefomgeving voor zijn burgers, voor wie hier woont, leeft, leert, werkt of op bezoek komt. Zo voelen mensen zich goed en welkom in onze gemeente. We zijn actief lid van Neteland, een structureel samenwerkingsverband van 5 gemeenten: Grobbendonk, Herentals, Herenthout, Olen en Vorselaar. We werken ondertussen al op meer dan 40 thema's samen.

Functieinhoud

Als stafmedewerker Omgeving is je voornaamste doel om de werking van het lokaal bestuur Grobbendonk te optimaliseren door te streven naar performance, innovatie en daadkracht binnen de domeinen van Ruimte & Vergunningen, Uitvoering & Onderhoud.

Je neemt opdrachten op die de hele organisatie aanbelangen en werkt nauw samen met de algemeen directeur, het managementteam, de overige staffuncties en de teams Ruimte & Vergunningen en Uitvoering & Onderhoud.

Als verbindingsfiguur werk je horizontale opdrachten uit om de organisatie zowel structureel als projectmatig te innoveren, waarbij je afhankelijk van de behoeften en je eigen expertise tijdelijke of structurele projecten, thema's of processen opneemt.

Kernactiviteiten

  • Je coördineert het proces van opmaak, aanpassing en evaluatie van het beleidsplan en het meerjarenplan.
  • Je helpt de korte- en langetermijndoelstellingen, de beleidscoördinatie en de geïntegreerde werking van het lokaal bestuur mee realiseren.
  • Daarnaast voer je data-analyse uit, beheer je informatie en zoek je actief naar subsidiestromen en projectoproepen.
  • Je bent betrokken bij project- en programmamanagement voor strategische en organisatiebrede opdrachten en werkt aan organisatiebeheersing, procesmanagement en -vereenvoudiging, en innovatie.
  • Je organiseert samenwerking en overleg binnen de cluster Omgeving en neemt actief deel aan het managementteam.
  • Bovendien draag je bij aan het verduidelijken, communiceren en uitdragen van beleidsbeslissingen en ben je betrokken bij het uitwerken van projectmatig werken en het coachen van collega's.

Functieprofiel

  • Je hebt min. een bachelordiploma in een relevante richting en min. 2 jaar aantoonbare ervaring in strategie, beleidsontwikkeling en projectmanagement met betrekking tot de thema’s ruimte en vergunningen.
  • Je bezit uitstekende communicatie- en samenwerkingsvaardigheden.
  • Jouw analytische en probleemoplossende capaciteiten zijn sterk ontwikkeld.
  • Heb je een grondige kennis van overheidsprocessen en -structuren, dan is dat een pluspunt.
  • Je hebt netwerkvaardigheden en het vermogen om relaties op te bouwen en te onderhouden.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.

Aanbod

  • Een contract van onbepaalde duur met een geïndexeerd min. bruto jaarsalaris van 49.059,60 euro, bij een anciënniteit van 9 jaar.
  • Een waaier aan extralegale voordelen:
    • maaltijdcheques van 8 euro;
    • fietsvergoeding van 0,35 euro/km;
    • gratis hospitalisatieverzekering;
    • 2de pensioenpijler.
  • Werken in een dynamische organisatie die oog heeft voor innovatie en continue verbetering nastreeft van de dienstverlening
  • Uitgebreide vormings- en ontwikkelingsmogelijkheden
  • Een aangename werkomgeving, met fijne, gemotiveerde collega’s in je team.
  • Een nauwe samenwerking met de omringende lokale besturen die aangesloten zijn bij Neteland en ruime kennis- en ervaringsuitwisseling via netwerken.
  • Een goede work-lifebalans met flexibele werktijden, mogelijkheid tot telewerk en een aantrekkelijke verlofregeling.
  • Tal van team- en welzijnsbevorderende activiteiten: quiz, personeelsdag, teamuitstap, nieuwjaarsreceptie, ...

Selectieprocedure

Enthousiast?

Stuur je cv, motivatiebrief en een kopie van je diploma ten laatste op zondag 13 oktober naar vacatures@grobbendonk.be. In je cv en motivatiebrief beschrijf je zo gedetailleerd mogelijk de gevraagde minimaal twee jaren relevante beroepservaring.

We vullen deze vacature in en leggen een wervingsreserve aan die 2 jaar geldig is. Deze kan gebruikt worden voor toekomstige vacatures.

De selectieprocedure bestaat uit:

  • Screening kandidaturen: we evalueren de sollicitaties op volledigheid, diplomavereisten en het vereist aantal jaren relevante beroepservaring en brengen je hiervan op de hoogte op dinsdag 15 oktober.
  • Je ontvangt de uitnodiging voor de schriftelijke thuisopdracht op vrijdag 18 oktober om 10.00 uur en je moet deze ten laatste op maandag 21 oktober om 9.00 uur indienen.
  • Je wordt aansluitend uitgenodigd voor het mondeling examen op donderdag 24 oktober.
  • Indien je geslaagd bent voor het schriftelijke én het mondelinge selectiegedeelte, nodigen we je nadien uit voor het assessment.

Om te slagen moet je op elke proef min. 50% en op het totaal van de schriftelijke en de mondelinge proef min. 60% behalen, alsook een geschikt advies op het assessment.

Je gegevens worden verwerkt conform onze privacyverklaring-bij-sollicitaties.

Bijlage(n)

Locatie

Grobbendonk

Publicatiedatum

06.09.2024

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close