google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Adviseur overheidsopdrachten

Mag het iets langer?

De teams van het Departement Logistiek (DLOG) zorgen voor duurzame en goed onderhouden gebouwen en beheren het vastgoed, dit voor 630 gebouwen met in totaal 540 000 m² grondoppervlakte. We richten ook werkplekken in, stellen vergaderzalen ter beschikking, staan in voor een klantvriendelijk onthaal en bewaking, zorgen voor catering en vervoersmiddelen. Dit omvangrijk dienstenpakket zorgt voor een optimale ondersteuning van onze medewerkers en gasten.

Daarbuiten zorgt DLOG ook voor de centrale aankoop van goederen en diensten, ondersteuning bij het opstellen van overheidsopdrachten en de opvolging van verzekeringen. We bieden algemene juridische ondersteuning. Ook het actieve beheer van informatie (archief en bibliotheek) en het uitzetten van een organisatiebreed informatiebeleid, behoort tot onze taken.

Onze missie vormt de basis van waar DLOG voor staat: Wij zijn partners van onze provinciale collega’s voor alle logistieke uitdagingen. Samen streven we naar slimme en creatieve oplossingen en dat doen we kostenbewust, met expertise en focus op duurzaamheid.

Als adviseur overheidsopdrachten bij de Dienst Informatiebeheer en Ondersteuning maak je deel uit van het Team Overheidsopdrachten. Je komt terecht in een enthousiast team van 4 medewerkers en je werkt samen met verschillende collega’s binnen provincie Antwerpen.

Toelichting

De vacature in het kort:

We zoeken voor het Departement Logistiek – Dienst Informatiebeheer en Ondersteuning in Antwerpen, een teamverantwoordelijke overheidsopdrachten.

Antwerpen, België Bediende Afstandswerk mogelijk Beleid & Management Logistiek

Organisatie

Over ons

Bij provincie Antwerpen weten we dat diversiteit synoniem staat voor rijkheid. We houden daarbij in het achterhoofd: hoe diverser ons team, hoe rijker onze werking. Vanaf dag één staan jouw talenten en competenties voor ons centraal.

Daarom krijgt talent bij ons alle ruimte. Letterlijk en figuurlijk: van 2.867 km² grondgebied tot onmetelijk veel kansen. Omdat het leven van onze inwoners niet stopt aan de grenzen van steden en gemeenten, zorgen we voor oplossingen die de gemeentegrenzen overstijgen. Dit doen we in heel wat beleidsdomeinen: vrije tijd, ruimte, mobiliteit, economie, landbouw, leefmilieu, waterbeleid, onderwijs, ... Je komt de provincie dan ook vaker tegen dan je denkt. Tijdens een dagje uit in haar parken of domeinen, in één van onze provinciale scholen, fietsend of wandelend langs het routenetwerk of de onbevaarbare waterlopen, op weg naar het werk via onze fietsostrades ...

Meer dan 1700 medewerkers zorgen ervoor dat de provincie Antwerpen een fijne plek is om te werken en te leven. Laboranten, stielmannen, administratief medewerkers, architecten, ingenieurs, poetsvrouwen, consulenten, projectmanagers, … De kans is groot dat er een job is die bij jou past.

Functieinhoud

We plaatsen opdrachten (raamovereenkomsten) voor DLOG en ondersteunen de andere provinciale entiteiten bij overheidsopdrachten door het aanbieden van advies, opleidingen, modeldocumenten en aankoopgidsen.

Concreet ziet jouw takenpakket er zo uit:

  • Je zet de aankoopdossiers van het Departement Logistiek op de markt, in samenwerking met de inhoudelijke dossierverantwoordelijken binnen het departement.
  • Je geeft avies m.b.t. overheidsopdrachten voor leveringen, diensten en werken aan collega’s van het ganse provinciebestuur en de externe entiteiten. Samen met het team voorzie je in praktisch en wettelijk advies voor de overheidsopdrachten. Verder voorziet het team sjablonen voor deze opdrachten waarop gebruikers zich kunnen baseren en werkt het team samen met het departement Leefmilieu aan de gidsen duurzame aankopen.
  • Jij en je collega’s geven ook basisopleidingen over de wet op overheidsopdrachten én voorzien ook opleidingen op maat, op eigen initiatief van het team en op vraag van gebruikers.
  • Je volgt de regelgeving met betrekking tot overheidsopdrachten op en volgt hiervoor de nodige bijscholingen.

Functieprofiel

Nog steeds geïnteresseerd?

Geweldig! Beantwoord je dan ook aan deze criteria?

  • Je beschikt over minstens 3 jaar relevante beroepservaring, tenzij je beschikt over minimum een masterdiploma of een diploma daarmee gelijkgesteld. Indien je geen masterdiploma of een diploma daarmee gelijkgesteld hebt, nodigen we jou uit om een capaciteitsproef (redeneerproeven) op masterniveau af te leggen. Als je hiervoor slaagt, kan je verder solliciteren.
  • Je zorgt voor een heldere communicatie waarbij je technische kennis begrijpelijk kan verwoorden, aangepast aan de doelgroep.
  • Je bent klantgericht en vindt het fijn om anderen te helpen en advies te geven over duurzaam aankopen, waarbij je streeft naar een optimale dienstverlening.
  • Je bent een teamspeler die steeds afstemt met alle betrokken partijen en openstaat voor vragen.
  • Je werkt stipt en levert met oog voor detail correct werk af.
  • Je kunt zelfstandig werken en dankzij jouw groot organisatietalent weet jij je werk efficiënt te plannen, bepaal je feilloos prioriteiten en kunnen ze altijd op jou rekenen. Loopt het vast, dan aarzel je niet om anderen daarover aan te spreken.
  • Je hebt een brede juridische kennis. Kennis van en ervaring met de wetgeving overheidsopdrachten zijn een pluspunt.
  • Je kan vlot werken met MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) en internettoepassingen.

Werk je al bij de provincie Antwerpen of een ander openbaar bestuur? Bekijk dan of je voldoet aan de voorwaarden voor bevordering, interne mobiliteit of externe mobiliteit. Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met de consulent werving & selectie.

Aanbod

Dan zal dit je zeker overtuigen…

Wij bieden jou een voltijdse contractuele functie van onbepaalde duur aan waarbij je start in salarisschaal A1a: het bruto maandsalaris ligt tussen € 3.788,61 - € 5.895,32.

Bekijk onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto- en netto maandsalaris.

Met extralegale voordelen:

  • Maaltijdcheques van €8
  • Gratis hospitalisatieverzekering en de mogelijkheid voor je gezinsleden om hierop aan te sluiten
  • Tweede pensioenpijler
  • Aanvullende ziekteverzekering
  • Vakantiegeld en eindejaarstoelage
  • 36 jaarlijkse vakantiedagen
  • Fietsvergoeding of een abonnement openbaar vervoer
  • Gebruik van dienstwagens en -fietsen voor dienstverplaatsingen
  • Personeelsvereniging die kortingen aanbiedt op tal van evenementen, cultuurprogramma's, pretparken,
  • Afwisselend opleidingsaanbod
  • Laptop
  • Glijdende werkuren
  • Flexibele mogelijkheden voor telewerken
  • Mogelijkheid tot fietsleasing

Selectieprocedure

Ben jij de teamverantwoordelijke overheidsopdrachten die wij voor provincie Antwerpen zoeken? We komen er samen achter door volgende stappen:

Stap 1: Ja, ik wil!

Na het lezen van onze vacature ben jij ervan overtuigd dat deze job écht iets voor jou is. Je stuurt ons dan ook je cv en motivatiebrief ten laatste op 21 juli 2024 via de solliciteerknop hieronder.

Stap 2: Cv-screening

Wij screenen alle binnengekomen cv’s en motivatiebrieven op basis van persoonlijke motivatie, relevante ervaring en relevante studies (juridisch, economisch, politiek-sociaal,…). We selecteren maximum 10 kandidaten die doorgaan naar de volgende ronde.

Stap 3: Check je mail!

Ben je bij de overgebleven 10 kandidaten, dan krijg je ten laatste op 26 juli 2024 van ons een e-mail met thuisopdracht waarbij we jou uitnodigen voor het mondelinge gedeelte dat plaatsvindt op 5 augustus 2024 in het provinciehuis.

Stap 4: Presentatie thuisopdracht gevolgd door competentiegericht interview

Op 5 augustus kom je de thuisopdracht toelichten aan de selectiejury en volgt er een interview waarbij we samen op zoek gaan naar een match met betrekking tot het profiel en de taakomschrijving van de functie.

Stap 5: Het is een match!

Op het einde van de dag rangschikt de selectiejury alle kandidaten en kiest de laureaat. De overige geslaagde kandidaten worden opgenomen in een wervingsreserve gedurende 3 jaar.

Stap 6: Feedback

We brengen iedereen telefonisch op de hoogte van het resultaat.

Houd 5 augustus 2024 alvast vrij in je agenda.

Meer informatie over deze onderdelen vind je op deze webpagina.

Praktisch

  • We bieden je een voltijdse contractuele functie met een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur aan.
  • Je zal werken in het mooie provinciehuis op volgend adres: Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen (zeer vlot bereikbaar met het openbaar vervoer).
  • Heb je nog vragen over de inhoud van deze functie? Die kan je stellen aan, Caroline Van Camp, diensthoofd Informatiebeheer en Ondersteuning, via tel. 03 240 55 87 of e-mail caroline.vancamp@provincieantwerpen.be.
  • Is er nog iets onduidelijk over de selectieprocedure, de verloning of de extralegale voordelen? Dan helpt Cindy Caluwaert, consulent werving & selectie je graag verder via tel. 03 240 54 12 of e-mail cindy.caluwaert@provincieantwerpen.be.

Contactpersoon:
Recruiter picture
Cindy Caluwaert
Consulent werving en selectie
03 240 54 12

Locatie

Antwerpen

Publicatiedatum

28.06.2024

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close